Mulanje mountain - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ilse Hermans - WaarBenJij.nu Mulanje mountain - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ilse Hermans - WaarBenJij.nu

Mulanje mountain

Door: Ward

Blijf op de hoogte en volg Ilse

25 December 2012 | Malawi, Zomba

Voor deze keer zal ik, Ward het reisverslag typen.

14 december was Ilse jarig. Die dag begon uiteraard met een liedje,slingers en cadeautjes!
Vervolgens zijn we met nog 3 andere dames naar Mulanje mountain gereden.
We sliepen in een leuk huisje op de voet van de berg. Daar hebben we heerlijk gegeten en gedronken.

Op zaterdag zijn we te voet naar een waterval gelopen. Dat was ongeveer 1 uur wandelen. Daar hebben we gezwommen en wat gegeten.
Op zondag hebben we thee plantages bezocht en pizza gegeten. Vervolgens zijn we terug naar Zomba gereden.

Het was ontzettend leuk en super spannend om Ilse daar te verrassen en zal het nooit meer vergeten.
Erg leuk om te zien waar Ilse allemaal mee bezig is daar en de mensen te ontmoeten waar ze het vaak over had.
Ik zal je in elk geval nooit meer zolang voor de gek houden ils;)

Groetjes Ward.

• 26 December 2012 - 15:40

Mama:

Hey Ils,
    Nu zijn de rolletjes even omgedraaid...nu mag Ward voor jou schrijven...goed geregeld !!!
    Ben blij dat ik alleen maar informatie hoefde te verzwijgen...dat is anders dan iemand voor de gek houden...maar ik heb er graag aan meegewerkt hoor...des te groter was de verrassing.
    Nog een paar daagjes en dan kan je hier de fantastische kerstboom met eronder veel kadootjes bekijken en je bestelling voor het eten komende zondag staat genoteerd hoor :)
    xxx

• 27 December 2012 - 22:06

Anja Ramaker:

Ha die Ilse! Wat zul je geschrokken zijn he? toen je Ward ineens zag! Maar wel heel erg leuk dat jullie samen zoveel gezien hebben daar en dat Ward kennis gemaakt heeft met de mensen waar jij mee samenwerkt. Hier liggen geen cadeautjes onder de kerstboom hoor, maar voor je verjaardag heb ik natuurlijk wel wat! Fijn dat je gauw weer thuis bent, groetjes Anja

• 29 December 2012 - 21:27

Mama:

Oeps Ils, zal je eventjes uit je droom moeten halen.....alle kadootjes zijn natuurlijk niet alleen voor jou !!!
    De kerstman had zijn arreslee gemist :) Sinterklaas is in de schoorsteen blijven steken en o ja, je verjaardagskadootje hebben we ook maar onder die mooie boom gelegd hahahaha....Aangezien je zusjes hebben geholpen met de boom opzetten mag jij hem helpen aftuigen....(dat is toch je favoriete hobby)
    xxx