Verrassing en Liwonde National Park - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ilse Hermans - WaarBenJij.nu Verrassing en Liwonde National Park - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ilse Hermans - WaarBenJij.nu

Verrassing en Liwonde National Park

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 December 2012 | Malawi, Zomba

Nou zoals jullie waarschijnlijk al gezien hadden op facebook heb ik woensdag bezoek gekregen!! Ik kwam terug bij ons huisje (na een lange wandeling), ik plof op de bank neer en opeens staat Ward daar voor mijn neus :D Hahaha dat was in het begin echt even heel onwerkelijk maar zo gaaf! Echt heel erg leuk om hem te kunnen laten zien in wat voor omgeving ik hier zit.

Donderdagochtend regende het heel de tijd, dus besloten we om naar Zomba te gaan. De rest van de dag ben ik dan ook samen met Ward in Zomba gebleven. In de avond hadden we ook met alle Nederlandse vrijwiliggers om bij Judith (regiocoördinator hier) sinterklaas te gaan vieren. We hebben daar een dobbelspel gedaan en dat was gezellig.

Vrijdag hebben we eigenlijk niet heel veel gedaan, een beetje door Zomba heengelopen.

Zaterdag gingen we op trip naar Liwonde National Park. Met een boot (waar we ook op sliepen) gingen we de rivier op waar echt overal nijlpaarden zitten. Later die middag gingen we ook op een kleinere boot en konden toen echt heel dicht in de buurt van de nijlpaarden en krokodillen komen. Ook hebben we nog olifanten gezien, echt supergaaf!

Zondagochtend zijn we met de boot weer terug gevaren naar de ligplaats en zijn toen nog met een jeep door het park wezen rijden. Jammer genoeg hebben we toen geen olifanten meer gezien, maar wel apen, impala's en een grote kudde bizons.

• 09 December 2012 - 18:10

Marley:

Leuk leuk leuk!
    Gaaf om te lezen! En tof dat ward is gekomen!

Liefs, marley

• 09 December 2012 - 18:48

Janneke:

Whaaaaaaaaaaa ik had het inderdaad al op FB gezien!
    Wat ontzettend leuk van Ward om jou zo te verrassen... en wat zul jij geschrokken zijn (is dat moment niet heel toevallig op camera vastgelegd??? ;) Had heel graag dat gezicht van jou willen zien!
    Nou geniet er maar van met zijn tweetjes.

Dikke kus en tot snel
    Jans

• 09 December 2012 - 19:09

Lisanne:

Woooooow wat tof Ilse! Wat een superverrassing! :)
    En jeetje, wat een mooie foto's allemaal. Het is toch wel echt een heel bijzondere ervaring hoor..
    Geniet ervan!
    Ziet er supertof uit.

Liefs.

• 09 December 2012 - 19:09

Lisanne:

Woooooow wat tof Ilse! Wat een superverrassing! :)
    Geniet ervan!
    Ziet er supertof uit.

Liefs.

• 09 December 2012 - 21:09

Ilonka Gruppe.:

Wat een leuke verrassing. Ik mist eigenlijk wel een beetje die lange witte baard. Hihihihi.
    Geniet er maar lekker van en tot snel.

Leuke foto's.
    Vooral waar jij aan de waterkant staat met je voeten in het water. Is die foto door ward gemaakt :)

• 11 December 2012 - 15:56

Ankie:

He Ilse, gaaf he ik geloof dat Ward net op het goede moment kwam voor je. Nou hoop voor je dat hij nog lekker lang blijft zodat jullie samen terug kunnen. Onwijs leuk dat hij je zo kwam verrassen he. Veel plezier nog. xx

• 11 December 2012 - 18:57

Sietske:

Vind ik leuk! Vind ik leuk! Vind ik leuk!

• 12 December 2012 - 11:45

Ingrid:

Hoi Ilse, Super allemaal! Wat maak jij allemaal een hoop mee zo!
    Onwijs leuke foto's ook. Best wel een beetje eng al die beesten zo. Vooral die nijlpaarden allemaal bij elkaar. Als die wild worden nou berg je maar dan.....

Geniet ervan, tot snel.

• 14 December 2012 - 05:41

Jolanda:

Ilse helemaal te gek, het lijkt wel of ik naar een aflevering van discovery aan het kijken ben als ik je foto's zie! Wat ontzettend mooi al die dieren.
    Lief en leuk dat Ward nu bij je is, het is toch prettig om ervaringen die heel mooi zijn te delen. Geniet nog even van alles,heel veel groeten van ons
    Rob en Jolanda

• 14 December 2012 - 09:20

Ingrid:

Ilse, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag daar ! maar dat lukt wel als ward er is.
    groetjes van ons allemaal xx

• 14 December 2012 - 14:34

Opa En Oma:

Hoi Ilse Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Wij hopen dat je een gezellige dag hebt maar dat zit wel goed denken wij. Een heel andere verjaardag als anders he' Maar onvergetelijk Het is wel iets aparts om mee te maken Verder nog veel plezier Groetjes van Opa en Oma